Distances līguma noteikumi

Spēkā ar 01.03.2024

  1. Definīcijas.
    1. Pārdevējs – Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Abschliff Latvija”, uzņēmuma reģ. Nr.40003587250, PVN reģ. Nr. LV40003587250, juridiskā un pasta adrese: Aleksandra Čaka iela 107 K-2, Rīga, LV-1011, Latvija, tel. +371 67843844, e-pasts: info@abschliff.lv.
    2. Abschliff Latvija online – Pārdevēja tīmekļa vietne https://abschliff.lv  Darījuma noslēgšanai.
    3. Abschliff Latvija veikals – Pārdevēja veikals – noliktava.
    4. Pircējs – Pircējs, kurš ir fiziska persona, kas sasniegusi vismaz 18 gadu vecumu, kura veic saimniecisku darbību, vai veidojums, juridiska persona, kas noslēdz Darījumu gala patēriņam (t.i. bez tiesībām preci pārdot tālāk), pamatojoties uz Noteikumiem, un kura Preces un Pakalpojumu saņemšanas brīdī uzrāda Pārdevējam e-pastā vai telefonā saņemtu apstiprinājuma informāciju  Apstiprinājums Pasūtījuma izsniegšanai” un/vai  nosauc Pasūtījuma numuru. Gadījumos, kad Noteikumi attiecināmi tikai uz Pircēju – Patērētāju, tas ir īpaši norādīts. Ja Noteikumos norādīts tikai “Pircējs”, tad vispārīgā gadījumā konkrētie noteikumi attiecināmi gan uz Pircēju, gan uz Pircēju, kurš ir Patērētājs.
    5. Patērētājs – Pircējs, kurš ir vismaz 18 gadus sasniegusi fiziska persona un izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot Preci vai Pakalpojumu personīgam gala patēriņam (t.i. bez tiesībām Preci pārdot un/vai izmantot citiem komerciāliem mērķiem) un nolūkam, kurš nav saistīts ar tā saimniecisko vai profesionālo darbību. Gadījumos, kad Noteikumi attiecināmi tikai uz Pircēju – Patērētāju, tas ir īpaši norādīts.
    6. Darījums – līgums starp Pircēju un Pārdevēju par Preces pirkumu un Piegādes pakalpojuma sniegšanu (ja Pircējs pasūtījis Piegādes pakalpojumu), kas noslēgts neklātienē, izmantojot distances saziņas līdzekļus – Abschliff Latvija online, e-pastu, telefonu.
    7. Profils   Abschliff Latvija online Pircēja izveidots lietotāja profils Darījuma veikšanai, kurā tiek saglabāta Pircēja noslēgto Darījumu vēsture (ieskaitot informāciju par veiktajiem Pasūtījumiem), Pircēja kontaktinformācija, Pasūtījuma piegādes adrese un cita Pircēja ievadīta/norādītā informācija/dati.
    8. Prece vai Preces – preces, ko Pārdevējs piedāvā pārdošanai Abschliff Latvija online vietnē par Pārdevēja noteiktām cenām. Konkrētas preces cena Abschliff Latvija online vietnē var atšķirties no tas pašas preces cenas Abschliff Latvija veikalā. Abschliff Latvija online vietnē izvietotajiem Preču attēliem ir ilustratīva nozīme. Pārdevējs negarantē, ka Pircēja ierīces ekrāns precīzi atspoguļo Preces krāsas. Pircējs saprot, ka Preces var nebūtiski atšķirties no attēliem. Abschliff Latvija online ir norādītas Preces, kuras to īpašību dēļ noteiktos laikapstākļos nevar piegādāt Pircējam.
    9. Piegādes pakalpojums – Abschliff Latvija online vietnē Pārdevēja noteikts papildus pakalpojums par Pārdevēja noteiktu cenu, kura rezultātā Pārdevējs nodod tiesības uz Preci Pircējam uz viņa paša rēķina saskaņā ar Pasūtījumu un Darījumu. Piegādes pakalpojuma cena var atšķirties no tā paša Piegādes pakalpojuma  cenas Abschliff Latvija veikalā. Piegādes pakalpojuma cena var tikt paaugstināta par Komplektēšanas maksu, ja Pircējs vēlas ātrāku Preces sagatavošanu piegādei kā tas noteikts Profilā vai ir Pircējam kļuvis zināms, sazinoties ar Pārdevēju telefoniski vai pa e-pastu. Jebkurā gadījumā Komplektācijas maksa tiek piemērota tikai tad, ja Pārdevējs vispār var veikt ātrāku Preces sagatavošanu piegādei.
    10. Iepirkumu grozs – Abschliff Latvija online Pircēja izveidots Pasūtījums, kas sevī ietver pasūtītās Preces un Piegādes pakalpojumu, kā arī citus parametrus, kas nepieciešami Pasūtījuma noformēšanai, Darījuma noslēgšanai.
    11. Pasūtījums – Pircēja izteikts piedāvājums pirkt no Pārdevēja Preces un Piegādes pakalpojumu Pircēja noteiktā apjomā, kāds paredzēts Iepirkumu grozā.
    12. Pasūtījuma numurs – unikāls numurs, kas tiek piešķirts Pircēja Pasūtījumam.
    13. Apstiprinājums Pasūtījuma izsniegšanai – Pārdevēja sniegts apstiprinājums Pircēja e-pastā un/vai telefonā nosūtītā īsziņā, ka Pasūtījums sakomplektēts un sagatavots izsniegšanai.
    14. Noteikumi – šie distances līguma noteikumi, kas nosaka Abschliff Latvija online vietnē, pa telefonu vai e-pastā veiktās attālinātas (distances) pirkšanas-pārdošanas kārtību, Pārdevēja un Pircēja pienākumus un tiesības, tostarp Pircēja – Patērētāja atteikuma tiesības, Pušu atbildību, kā arī regulē citus ar Preču un/vai pakalpojumu pirkšanu un pārdošanu saistītos jautājumus.
    15. Puses – Pircējs un Pārdevējs kopā.
    16. Rēķins – Pārdevēja izstādīts rēķins Pasūtījuma apmaksai – sagatavots elektroniski un derīgs bez Pārdevēja paraksta. Rēķins apstiprina Darījuma noslēgšanu. Rēķins (un tajā norādītās cenas) ir spēkā līdz tajā norādītā samaksas termiņa vai Rēķina norādītā piedāvājuma termiņa) beigām.
    17. Privātuma politika  Pircēja sniegta piekrišana Pircēja datu apstrādei. Pircējs pirms Darījuma noslēgšanas, veicot atzīmi Abschliff Latvija online attiecīgajos laukumos ir piekritis Privātuma politikai.
  2. Pasūtījuma veikšana
    1. Pircējs Pasūtījumu var veikt: (1) Abschliff Latvija online; (2) Pasūtot Preci telefoniski, zvanot uz +371 67843844; vai (3) Pasūtot Preci, nosūtot savu Pasūtījumu uz Pārdevēja e-pastu info@abschliff.lv.
    2. Ja Pircējs sazinās ar Pārdevēju telefoniski un/vai e-pastā ar lūgumu Pārdevējam sagatavot Preces un Piegādes pakalpojuma piedāvājumu, Pārdevējs nosūta piedāvājumu uz Pircēja norādīto e-pastu un pēc apstiprinājuma saņemšanas no Pircēja, nosūta uz Pircēja e-pastu Pārdevēja Rēķinu Pasūtījuma apmaksai. Pircējs, veicot Rēkina apmaksu Pārdevējam, ir piekritis Noteikumiem un Privātuma politikai.
    3. Pasūtījuma veikšana Abschliff Latvija online tiek veikta, Pircējam izveidojot Profilu Abschliff Latvija online vai arī, veicot vienas reizes Pasūtījumu bez izveidota Profila.
    4. Abschliff Latvija  online vietnē netiek nodrošināta Pasūtījuma apjoma bonusa saņemšanas iespēja, krāsu tonēšana, preču piegriešana u.tml. pakalpojumi. Par šādu pakalpojumu iegādes iespēju Pircējam ir atsevišķi jāsazinās ar Pārdevēju, izmantojot Noteikumu preambulā norādīto Pārdevēja kontaktinformāciju.
    5. Pārdevējs Abschliff Latvija online vietnē pārdod, un Pircējs no Pārdevēja pērk Preci un Piegādes pakalpojumu par Pārdevēja noteiktajām cenām. Par Preces un Piegādes pakalpojuma klāstu un daudzumu Puses individuāli vienojas, ikreiz Pircējam, noslēdzot katru jaunu Darījumu, atstājot Pārdevējam tiesības noteikt konkrētās Preču minimālu un/vai maksimālu daudzumu vienā Pasūtījumā.
    6. Pircējs kļūst par Preces īpašnieku un atbildība par tās nejaušu bojāejas, sabojāšanās risku pāriet uz Pircēju, kad Pircējs vai cita persona, nosaucot konkrēto Pasūtījuma numuru, saņem Preci.
    7. Pārdevējs nav atbildīgs par sekām, kas var iestāties Pircējam, ja no Pārdevēja rīcības neatkarīgu iemeslu dēļ Pircēja izveidotā Profila parole, Pasūtījuma numurs un/vai Apstiprinājums Pasūtījuma izsniegšanai ir nonācis trešo personu rīcībā.
  3. Profila izveidošana
    1. Ja Pircējs vēlas noformēt Pasūtījumu Abschliff Latvija online, Pircējs – Patērētājs aizpilda Abschliff Latvija online nepieciešamos laukus, cita starpā norādot savu vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi, telefona numuru.
    2. Pircējs – fiziskā persona, veidojums, kas ir saimnieciskās darbības veicējs un/vai juridiskā persona Abschliff Latvija online attiecīgajos laukos cita starpā ieraksta attiecīgi Pircēja vārdu, uzvārdu vai juridiskās personas nosaukumu, reģistrācijas numuru (ja persona reģistrēta tikai kā nodokļu maksātājs – tad nodokļu maksātāja numuru), PVN reģistrācijas numuru (ja tāds ir), e-pasta adresi, telefonu un pārstāvja vārdu, uzvārdu.
    3. Profila reģistrācija ir iespējama, ja Pircējs ir apstiprinājis savu iepazīšanos ar Privātuma politiku un Noteikumiem, veicot atzīmi Abschliff Latvija online attiecīgajos laukumos.
    4. Pēc Profila reģistrācijas Pircējs uz savu Profilā norādīto e-pasta adresi saņem Pārdevēja nosūtītu apstiprinājumu Profila izveidošanas pabeigšanai.
  4. Darījums
    1. Neatkarīgi no tā, vai Pircējs ir izveidojis Profilu vai arī veic vienreizēju Pasūtījumu Abschliff Latvija online, Pircējs pirms Darījuma noslēgšanas, ir apstiprinājis savu iepazīšanos ar Privātuma politiku un Noteikumiem, piekritis tiem, veicot atzīmi Abschliff Latvija online attiecīgajos laukumos.
    2. Darījums Abschliff Latvija online ir noslēgts, kad izpildīti visi zemāk norādītie priekšnoteikumi:
      1. Pircējs ir sniedzis Abschliff Latvija online savu piekrišanu Privātuma politikai un Noteikumiem, veicot atzīmi Abschliff Latvija online attiecīgajos laukumos;
      2. Pircējs no Abschliff Latvija online vietnē piedāvātajām Precēm un Piegādes pakalpojumiem ir izvēlējies sev nepieciešamos un pievienojis tos Iepirkumu grozam;
      3. Pircējs ir norādījis Preces, piegādes adresi (ja nepieciešams Piegādes pakalpojums) vai Abschliff Latvija veikalu kā Preces saņemšanas punktu;
      4. Pircējs Abschliff Latvija online Iepirkumu grozā ir nospiedis pogu “Apstiprināt un apmaksāt Pasūtījumu”;
      5. Pircējs ir veicis savu izvēlēto tiešsaistes maksājumu par Pasūtījumu;
      6. Pircējs ir saņēmis apstiprinājumu Abschliff Latvija online – “Darījums noslēgts un pieņemts apstrādei”;
      7. Pārdevējs nosūtījis Pircējam Apstiprinājumu Pasūtījuma izsniegšanai.
    3. Darījums Abschliff Latvija online ir noslēgts ar Pircēju, kas ir fiziskā persona, veidojums un/vai juridiskā persona, kas ir saimnieciskās darbības veicējs un, ja Pasūtījumā ir prece/-es, kurām ir jāpiemēro īpašs pievienotās vērtības nodokļa (PVN) piemērošanas režīms, kad izpildīti šādi priekšnoteikumi:
      1. Pircējs ir izpildījis visus Noteikumu 4.2.punkta (1) līdz (3) norādītos priekšnoteikumus;
      2. Pircējs ir nospiedis pogu “Nosūtīt pieprasījumu”;
      3. Pircējs ir saņēmis apstiprinājumu, ka “Darījums ir noslēgts un pieņemts apstrādei”;
      4. Pircējs ir saņēmis un apmaksājis Rēķinu;
      5. Pārdevējs nosūtījis Pircējam Apstiprinājumu Pasūtījuma izsniegšanai.
    4. Noteikumu 4.3.punktā minētajā gadījumā Pārdevējs pēc tam, kad Pircējs būs nospiedis pogu “Nosūtīt pieprasījumu”, apstrādās Pasūtījumu un sazināsies ar Pircēju, lai precizētu informāciju par piegādi un sagatavotu Rēķinu apmaksai ar iekļautām piegādes izmaksām un Precei piemērojamo PVN.
    5. Noteikumu 4.3.punktā minētajā gadījumā Pārdevējs pēc Pircēja veiktās Rēķina apmaksas, nosūtīs Pircējam “Apstiprinājumu Pasūtījuma izsniegšanai”.
    6. Gadījumā, ja Pircēja pasūtītā Prece Pārdevējam nav pieejama pilnībā vai daļēji, kā rezultātā Pārdevējs nevar izpildīt Darījumu pilnībā vai daļēji, tad Pārdevējs par to informē Pircēju e-pastā nosūtot attiecīgu informāciju: “Pasūtījuma izpilde nav iespējama” vai “Ir iespējama daļēja pasūtījuma izpilde”.
    7. Noteikumu 4.6.punktā minētajā gadījumā Pārdevējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā, veic pilnīgi vai daļēji neizpildīta Darījuma summas atmaksu, izmantojot tādu pašu maksāšanas veidu, tostarp izmanto to pašu Pircēja bankas kontu, no kura daļējā maksājuma summa tika veikta, kādu Pircējs izmantoja, apmaksājot, ja vien Pircējs nav skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi.
    8. Darījums ar Pircēju, kurš sazinās ar Pārdevēju telefoniski un/vai e-pastā ar lūgumu Pārdevējam sagatavot Preces un Piegādes pakalpojuma piedāvājumu, ir noslēgts pēc tam, kad izpildījušies šādi nosacījumi:
      1. Pārdevējs nosūtījis piedāvājumu uz Pircēja norādīto e-pastu;
      2. Pārdevējs pēc apstiprinājuma saņemšanas no Pircēja, nosūtījis uz Pircēja e-pastu Pārdevēja Rēķinu Pasūtījuma apmaksai;
      3. Pircējs veicis Rēkina apmaksu Pārdevējam un līdz ar to ir piekritis Noteikumiem un Privātuma politikai.
  5. Apmaksas noteikumi
    1. Par jebkādām izmaksām, kas saistītas ar Pasūtījuma izpildi, un kas jāapmaksā Pircējam, Pārdevējs informē Pircēju un izpilda Pasūtījumu tikai pēc nepārprotamas piekrišanas izmaksu apmaksai saņemšanas no Pircēja. Par nepārprotamu piekrišanu tiek uzskatīta Pircēja veikta atzīme Abschliff Latvija online attiecīgajos laukumos – “Apstiprināt un apmaksāt Pasūtījumu” vai “Nosūtīt pieprasījumu”. Visi maksājumi par Preci un Piegādes pakalpojumu vai jebkuriem citiem Pārdevēja pakalpojumiem notiek eiro (EUR) valūtā.
    2. Pircējs – Patērētājs, kurš veic Pasūtījumu Abschliff Latvija online vietnē, par Preci, Iekārtas īres pakalpojumu un Piegādes pakalpojumu norēķinās vienā no norādītiem veidiem: maksājot tiešsaistē ar bankas norēķinu karti vai ar pārskaitījumu.
    3. Pircējs – saimnieciskās darbības veicējs, kurš ir PVN maksātājs, kas veic Pasūtījumu Abschliff Latvija online vietnē par Preci un Piegādes pakalpojumu norēķinās ar bankas pārskaitījumu, pamatojoties uz saņemto Rēķinu. Rēķins ir jāapmaksā 5 (piecu) dienu laikā pēc tā nosūtīšanas.
    4. Veicot maksājumu ar bankas pārskaitījumu, Pircējam bankas maksājuma mērķa sadaļā jānorāda Pasūtījuma numurs. Ja Pasūtījuma numurs nav norādīts vai ir norādīts nepareizi, Pārdevējs nav atbildīgs par kļūdainu maksājumu ievadīšanu un/vai Preces izsniegšanas kavējumu vai citām Pircēja neērtībām šajā sakarā.
    5. Pircējs, kas veic Pasūtījumu telefoniski vai pa e-pastu, par Preci, Piegādes pakalpojumu norēķinās vienā no norādītiem veidiem:
      1. ar bankas pārskaitījumu, pamatojoties uz saņemto Rēķinu;
      2. ar Pusēm pieņemamo apmaksas veidu Preces saņemšanas punktā, pamatojoties uz saņemto Rēķinu.
  6. Preces saņemšana. Piegādes pakalpojums
    1. Preces saņemšanas veidi, kurus nodrošina Pārdevējs:
      1. Preces izņemšana/saņemšana, Pircējam ierodoties Abschliff Latvija veikalā;
      2. Piegādes pakalpojums, kura ietvaros Pārdevējs nodrošina Preces piegādi (aizvešanu) līdz Pircēja norādītai piegādes vietai;
      3. Piegādes pakalpojums, kura ietvaros Pārdevējs nodrošina Preces piegādi (aizvešanu) līdz Pircēja norādītajai piegādes vietai, papildus veicot izkraušanas un/vai uznešanas pakalpojumu;
    2. Pircējs var brīvi izvelēties sev nepieciešamo un Pārdevēja piedāvāto Piegādes pakalpojumu, Abschliff Latvija online veicot atzīmi attiecīgajos laukumos. Tāpat Pircējs var brīvi izvēlēties sev nepieciešamo Pārdevēja piedāvāto Piegādes un/vai citu pakalpojumu, ja Pircējs pasūta Preci, izmantojot telefonu un/vai e-pastu.
    3. Tiklīdz Pasūtījums ir sagatavots piegādei vai saņemšanai Abschliff Latvija veikalā nodošanai Pircējam, Pārdevējs nosūta Pircējam Apstiprinājumu Pasūtījuma izsniegšanai.
    4. Ja Pircējs ir izvelējies pats saņemt Preci Abschliff Latvija veikalā, tad, lai saņemtu apmaksāto Preci, pakalpojumu Pircējam jāierodas uz Pircēja izvēlēto un Pārdevēja rēķinā norādīto Abschliff Latvija veikalu 5 (piecu) darba dienu laikā, iepriekš minētā veikala darba laikā, pēc Apstiprinājuma Pasūtījuma izsniegšanai saņemšanas.
    5. Pirms Preču saņemšanas Abschliff Latvija veikalā Pircējam ir jāuzrada Pārdevējam Apstiprinājums Pasūtījuma izsniegšanai, jāuzrāda/jānosauc Pasūtījuma numurs un jāuzrāda personu apliecinoša dokumenta oriģināls.
    6. Ja Pircējs Preci nesaņem Noteikumu 6.4. punktā norādītajā termiņā, Pārdevējs sazinās ar Pircēju, lai precizētu Preces saņemšanas datumu. Ja nav iespējams pie Pircēja precizēt jaunu Preces saņemšanas datumu, Preces neizņemšanas gadījumā Noteikumu 6.4.punktā noteiktajā termiņā, Darījums tiek uzskatīts par atceltu ar 16 (sešpadsmito) dienu (skaitot no Apstiprinājuma Pasūtījuma izsniegšanai nosūtīšanas dienas), un Pārdevējs veic Pircēja samaksātās naudas summas atmaksu uz to Pircēja bankas kontu, no kura saņemta samaksa par Preci, ja vien Pircējs nav skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi.
    7. Ja Pircējs ir izvēlējies saņemt Preci ar piegādi Pircēja norādītajā adresē, tad piegāde tiek realizēta pēc Apstiprinājuma Pasūtījuma izsniegšanai saņemšanas.
    8. Preces saņemšanas brīdī Pircējam ir pienākums pārbaudīt Preces iepakojumu, daudzumu un kvalitāti (redzamos bojājumus), sortimentu, piederumus un komplektāciju.
    9. Pircējam, konstatējot Preces iepakojuma bojājumu, Preces daudzuma, kvalitātes, sortimenta, piederumu un komplektācijas neatbilstību(-as), ir tiesības Preci nepieņemt. Šajā gadījumā tiek pārskatīts akts par Preces nepieņemšanu.
    10. Pieņemot Preci, Pircējs paraksta pavadzīmi, tādējādi apliecinot, ka Prece, nodota atbilstošā iepakojumā, Preces daudzums, kvalitāte, sortiments, piederumi, un komplektācija atbilst Pasūtījumam un Darījumam.
    11. Gadījumā, ja Pārdevējs ir piegādājis Preces Pušu noteiktajā laikā, bet Pircējs atsakās Preci pieņemt vai nav sastopams piegādes vietā, tad atkārtota Preces piegāde ir iespējama tikai pēc Piegādes pakalpojuma atkārtotas apmaksas no Pircēja.
  7. Preces derīguma termiņš, kvalitāte, atbilstība Darījuma noteikumiem
    1. Precēm ir dažādi derīguma termiņi, atšķirīgi to lietošanas noteikumi, kurus nosaka ražotājs, tostarp atkarībā no tā cik ilgi un kādā veidā saglabājas konkrēto Preču derīgai izmantošanai nepieciešamās īpašības, kā Prece jālieto, jāuzglabā utml. Pircējs ir apstiprinājis iepazīšanos ar šo informāciju un noteikumiem par Preci,  nospiežot Abschliff Latvia online vietnē pogu par iepazīšanos ar šiem Noteikumiem. Ja Pasūtījums tiek veikts, izmantojot telefonu un/vai e-pastu, tad Pircējs, apmaksājot Rēķinu, ir apstiprinājis iepazīšanos ar šiem Noteikumiem, Privātuma politiku un šajā punktā norādīto informāciju par Preci. Šajā punktā norādītā informācija par Preci un/vai Piegādes pakalpojumu, šie Noteikumi un Privātuma politika kopumā tiek saukti par Darījuma noteikumiem.
    2. Pircējs – Patērētājs ir tiesīgs izmantot Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktās tiesības iesniegt Pārdevējam prasījumu par Darījuma noteikumiem neatbilstošas Preces pārdošanu un/vai Piegādes pakalpojuma neatbilstību Darījuma noteikumiem divu gadu laikā no Preces iegādes vai Piegādes pakalpojuma sniegšanas dienas.  Patērētājs iesniedz prasījuma pieteikumu Pārdevējam vismaz divu mēnešu laikā no dienas, kad atklājis Preces un/vai Piegādes pakalpojuma neatbilstību Darījuma noteikumiem. Par Preces piegādes dienu uzskatāma diena, kad Pircējs saņēmis attiecīgo Preci.
    3. Pēc Pircēja – Patērētāja 7.2.punktā norādītā prasījuma saņemšanas Pārdevējs veic tā izvērtēšanu un rīkojas atbilstoši konkrētajiem lietas apstākļiem un Patērētāju tiesību aizsardzības likuma normām.
    4. Pircējs, kas ir saimnieciskās darbības veicējs, nevar izmantot tiesības, kādas piešķirtas Pircējam – Patērētājam saskaņā ar šiem Noteikumiem un Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, tostarp 7.2.punktā un Pircējam – Patērētājam noteiktās atteikuma tiesības.
  8. Pircēja – Patērētāja atteikuma tiesības
    1. Pircējam – Patērētājam ir tiesības atteikties no noslēgtā Darījuma 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preču piegādes (saņemšanas) datuma, izņemot Ministru kabineta noteikumos par distances līgumiem minētajos gadījumus, tostarp, ja Prece ir atvērta, ātri bojājas,  vai tai drīz beidzas derīguma termiņš, kā arī tad, ja Prece tās īpašību dēļ ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām, kā arī, ja Pircējam – Patērētājam speciāli sagatavota Prece un tā nav ražotāja sākotnēji sagatavotā veidā.
    2. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita:
      1. ja tiek sniegts Piegādes pakalpojums – no Darījuma noslēgšanas dienas;
      2. ja tiek iegādāta Prece – no dienas, kad Patērētājs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru noradījis Patērētājs, ir ieguvusi Preci valdījumā;
      3. ja Patērētājs vienā pasūtījuma ir pasūtījis vairākas Preces, kuras piegādā atsevišķi, – no dienas, kad Patērētājs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis Patērētājs, ir ieguvusi valdījumā pēdējo Preci;
      4. ja tiek piegādāta Prece, kas sastāv no vairākām partijām vai daļām -no dienas, kad Patērētājs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis Patērētājs, ir ieguvusi valdījumā Preces pēdējo partiju vai daļu.
    3. Pircējs – Patērētājs paziņo Pārdevējam par Darījuma atsaukšanu, ar atteikuma iesniegumu brīvā formā (vai, izmantot arī veidlapas formu) kopā ar Darījuma grāmatvedības attaisnojuma dokumenta kopiju:
      1. nosūtot uz Pārdevēja e-pastu info@abschliff.lv , ja tas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu; vai
      2. vai nosūtot uz Pārdevēja juridisko adresi; vai
      3. iesniedzot Abschliff Latvija darbiniekam Abschliff Latvija veikalā.
    4. Pircējs – Patērētājs ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no iesnieguma Pārdevējam par savu lēmumu par Preces atgriešanu (vai atkāpšanos no Darījuma) iesniegšanas dienas atgriež vai nodod Preces Pārdevējam (Abschliff Latvija veikalā, no kura tika saņemta Prece (norādīts pavadzīmē). Termiņš tiek uzskatīts par ievērotu, ja Pircējs Preces ir izsūtījis pirms 14 (četrpadsmit) dienu termiņa beigām.
    5. Patērētājs, izmantojot atteikuma tiesības, sedz tiešās Preču atgriešanas izmaksas saskaņā ar Ministru kabineta noteikumu par distances līgumiem 19.punktā noteikto.
    6. Saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem par distances līgumiem, Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
      1. Prece tiek izgatavota pēc Patērētāja norādījumiem vai Prece ir nepārprotami personalizēta;
      2. Prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
      3. Patērētājs ir atvēris iepakojumu Precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
      4. Prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
      5. Patērētājs ir pieprasījis Pārdevējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja Pārdevējs, ierodoties pie Patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm.
    7. Pircējam – Patērētājam, kurš tiesiski izmanto atteikuma tiesības un atdevis atpakaļ Preces, tiek atmaksāta visa par Preci samaksātā nauda. Saņemot Preces un izvērtējot to kvalitāti, Pārdevējs atmaksā naudu par Precēm ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs tika informēts par Patērētāja lēmumu atteikties no Darījuma. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas veidu, kādu Patērētājs izmantoja sākotnējam Darījumam, ja vien Patērētājs nav skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi. Ja Pircējs nav skaidri paudis iepriekš minēto piekrišanu par maksāšanas veidu, tad darījuma summa vai tās daļa vienmēr tiek atmaksāta uz to pašu kontu, no kura tā tika iemaksāta Pārdevējam.
    8. Pārdevējs var aizturēt atmaksu līdz brīdim, kad būs saņēmis Preces atpakaļ.
    9. Atpakaļ nododamajai Precei jābūt nesabojātai, nezaudējušai preces izskatu (nesabojātas preces etiķetes, aizsargplēves u.tml.) kā arī tā nedrīkst būt lietota. Atpakaļ atdodamajai Precei jābūt kārtīgā nesabojātā oriģinālajā iepakojumā (ar instrukciju un garantijas talonu, ja tie tika piegādāti ar Preci) tādā pašā sastāvā, kādā Pircējs to bija iegādājies.
    10. Atgriežot Preci, Pircējam ir jāiesniedz Pārdevējam attiecīgās pavadzīmes oriģināls.
    11. Pircējam – saimnieciskās darbības veicējam, veidojumiem vai juridiskām personām nav piemērojami Ministru kabineta noteikumi par distances līgumu un Patērētājiem garantētās tiesības atteikties no Preces. Šajā punktā minētās personas ir tiesīgas atdot Preci atpakaļ Pārdevējam tad, ja tā neatbilst Pārdevēja sniegtajai informācijai par Preci vai tai atklājas apslēpti trūkumi.
  9. Nobeiguma noteikumi
    1. Domstarpību gadījumā jāievēro Noteikumi, kas ir spēkā Darījuma noslēgšanas brīdī. Domstarpības Puses cenšas vispirms risināt savstarpēju sarunu ceļā.
    2. Visus paziņojumus, vēstules un citus dokumentus Puses, ja konstatējami strīdi, viena otrai sūta ierakstīta sūtījuma veidā uz Pušu iesniegtajām adresēm, un tie tiek uzskatīti par paziņotiem 7.dienā pēc to nodošanas pastā. Ja Puse maina savu adresi, citus rekvizītus vai pārstāvjus tai jāpaziņo otrai Pusei 2 (divu) darba dienu laikā.
    3. Puse, kas nespēj pilnībā vai daļēji izpildīt savas saistības nepārvaramas varas dēļ, ko Puses nevar ietekmēt, tādi kā karadarbība, dabas stihijas un tamlīdzīgi notikumi, 5 (piecu) darba dienu laikā par to paziņo otrai Pusei un tai pierāda, ka ir notikuši nepārvaramas varas apstākļi un ir veikti visi pamatotie pasākumi, lai Darījums tiktu izpildīts.
    4. Nepārvaramas varas apstākļu, kas ilgst vairāk nekā 3 (trīs) mēnešus gadījumā, jebkurai Pusei ir tiesības vienpusēji izbeigt Darījuma izpildi, neatlīdzinot otrai Pusei radītos zaudējumus.
    5. Visus jautājumus, kas nav atrunāti Noteikumos un/vai nav apspriesti Darījuma noslēgšanas laikā, Puses risina saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem tiesību aktiem.
    6. Visus strīdus  un domstarpības starp Pārdevēju  un Pircēju – Patērētāju par Darījuma izpildi un/vai realizēšanu, kā arī visus jautājumus par Darījuma esamību, spēkā esamību vai izbeigšanu un/vai preču kvalitāti vai citiem trūkumiem, Puses izšķir saskaņā ar Ministru kabineta noteikumos par distances līgumu un/vai Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteikto kārtību.
    7. Pircējam – Patērētājam, kurš uzskata, ka Pārdevējs ir pārkāpis tā tiesības vai likumīgās intereses saistība ar Darījuma izpildi (distances līgumu), vispirms rakstiski jāvēršas pie Pārdevēja (izmantojot kontaktinformāciju, kas norādīta, šo Noteikumu preambulā) un jānorāda savas prasības.
    8. Ja Pircējs – Patērētājs nepiekrīt Pārdevēja lēmumam, tas var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktajā kārtībā. Pircējs – Patērētājs ir tiesīgs izmantot arī ārpus tiesas strīda risināšanas iespējas, tostarp tiesīgs iesniegt sūdzību patērētāju tiesību aizsardzības institūcijās un/vai tiesā.
    9. Ja kāds no šo Noteikumu punktiem tiek atzīts par nelikumīgu, spēkā neesošu vai nepiemērojamu, pārējie šo Noteikumu nosacījumi paliek spēkā un ir piemērojami pilnā apmērā
    10. Pārdevējs patur tiesības vienpusēji:
      1. mainīt Noteikumus, Privātuma politiku un nosacījumus, atsevišķi neinformējot Pircēju par šo darbību veikšanu. Darījumu regulē Noteikumi, kuru redakcija bija spēkā Darījuma noslēgšanas brīdī, arī tad, ja Pircējs izveidojis savu Profilu, pirms tikuši mainīti Noteikumi;
      2. izbeigt Darījumu un atteikt turpmāku sadarbību/turpmākus Darījumus un/vai Pasūtījumus, ja Pircējs neievēro šos  Noteikumus.
    11. Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem, kas Pircējam var rasties šo Noteikumu pārkāpšanas rezultātā.
    12. Ja Patērētājs izmanto Abschliff Latvija online, e-pastu vai telefonu nolūkā iegādāties Preces un Piegādes pakalpojumu, tad papildus šiem Noteikumiem tiek piemērotas Latvijas Republikā spēkā esošās tiesību normas, kas attiecas uz distances līgumiem, tostarp Patērētāju tiesību aizsardzības likums, Ministru kabineta Noteikumi par distances līgumu un citi.  Gadījumos, kad Noteikumi attiecināmi tikai uz Pircēju – Patērētāju, tas ir īpaši norādīts – jo īpaši šādi noteikumi attiecas uz Pircēja – Patērētāja atteikuma tiesībām un strīdu izskatīšanas kārtību.